Recenzie Micuța Balerină de Corina Cîndea

Deși am cartea de vreo câteva luni, abia acum am simțit nevoia să o citesc și, sinceră să fiu, nu-mi pare rău, deoarece m-am îndrăgostit iremediabil de Jay și Rya, mai exact de relația acestora.

Cu siguranță, Corina a reușit și de data aceasta să mă surprindă prin stilul ei de a scrie. Iar pentru asta aș dori să-i mulțumesc!

Așadar, după cum am menționat și mai sus, în această carte îi descoperim pe Jay, fundaș al echipei de fotbal Dallas Cowboys, și Rya, o tânără pasionată de balet. Ce-i drept, amândoi sunt tineri, aflați la început de drum și cu visuri mărețe.

Atracția celor doi se simte încă de la prima lor întâlnire. După ce echipa lui câștigă un meci și ajung în semifinală, Jay este rugat de antrenor să-l ducă la spectacolul fiului său, un foarte bun dansator. Iar acolo, bineînțeles, o observă pe Rya. Este cucerit imediat de mișcările extraordinare ale balerinei și dacă tot am ajuns aici, țin să menționez că am apreciat foarte mult cum autoarea a descris legătura dintre dans și Rya. Felul în care se simte atunci când dansează și cum se regăsește pe ea însăși. Uneori, parcă, mă imaginam pe mine în locul ei...

Iar de aici, ei bine, se întâmplă multe, foarte multe. Cei doi ajung să se cunoască foarte bine unul pe celălalt, încât își dau seama ce gândesc doar din priviri. M-au cucerit declarațiile lui Jay pentru Rya. Nu mă așteptam să fie așa de romantic. Cât despre ea, deși e o adolescentă, a dat dovadă de maturitate în anumite secvențe, dar nu a reușit să-l întreacă pe Jay, după părerea mea, căci maturitatea aceasta se câștigă și prin experiențe. Experiențe pe care Jay le-a avut de-a lungul timpului, iar Rya tocmai ce era pe cale să le trăiască.

Încă de când am citit descrierea, am știut că relația lor avea să fie o provocare pentru ei, deoarece în mijlocul drumului stăteau pasiunile celor doi. Iar aici sunt câteva lucruri care m-au deranjat. Acestea ar constitui în anumite decizii ale fetei fără să ceară prea multe sfaturi, uneori mai deloc, de la Jay. El a fost dispus pe la mijlocul cărții (dacă veți citi, veți observa de ce) să renunțe chiar și la fotbal pentru Rya. Ea nu mi-a făcut această impresie, nu am simțit aceeași dorință din partea ei. Dar cred eu că acest lucru ar putea fi provocat de lipsa ei de experiență. Abia acum afla și ea ce înseamnă iubirea adevărată. Din acest motiv, eram pregătită să dau patru stele cărții, dar nu știu cum s-a întâmplat, că sfârșitul a fost atât de frumos, aș putea spune chiar și dulce, încât nu mai puteam păstra aceeași notă. Tot la sfârșit am simțit și evoluția celor doi. Am plâns. Recunosc. Iar eu nu plâng la foarte multe cărți. Adică știam că sfârșitul va fi unul frumos, dar nu mă așteptam să fie... chiar atât de frumos. Este unul obișnuit, nu vă așteptați la cine știe ce, dar tocmai pentru că este unul obișnuit și autoarea a reușit să-l scoată în evidență prin simplitatea lui, eu m-am emoționat... și am plâns.

Sper să vă hotărâți să citiți cartea, pentru că povestea celor doi chiar merită. Ca să vă ușurez puțin căutările, vă voi lăsa link-ul editurii Librex de unde o puteți comanda. Apăsați AICI și aștept părerile voastre.

Prin urmare, cred că știți deja nota mea pentru această frumoasă poveste de dragoste.